Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

Dugaan (^_^)

senyuman  yg sedih  n harap semua baik belaka...(^_^)


DUGAAN?????humm entry hari ni pasal dugaan yg seterusnya yg harus saya hadapi, ni mengenai kaki yg patah accident dulu...selepas beberapa tahun ada lg operation pasal kaki ni,, besi di peha akan dikeluarkan semula, arghhhhhhhh betapa lah sy stress dgn keadaan ini...

So i will check in kt hospital bulan 9 ni, harapan sy semua berjalan dengan lancar dan kaki ni akan sembuh semula dan bole berjalan mcm biasa, kali ni sy akan buat fisioterapi smpai lh sy bole berjalan dengan betul.  Terlalu lama rasanya merasai pengalaman berjalan dengan tempang nya, maluuu tp jalan je lah, buat x reti je dgn semua tu...

Semoga saya sentiasa tabah menghadapi dugann ini...saya sangat mengharapkan kali ini akan lebih baik dari sebelumnya...:)

2 comments:

Misz NuyUL said...

sabar radhi... ade hikmahnye

siti radiana said...

heheh tq yunk..:)

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers