Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

KISAHKU


INI BUKAN JODOH INI BEST FRIENDS OR MY BROTHER GITU BUT WE ALWAYS KENE GOSIP DGN KAWAN ALSO FAMILY BUT FOR ME SELAGI KAMI TAHU HATI KAMI MACAM MANA WE ALWAYS REMAIN AS A FRIENDS.....(^__^)






Setiap hari perkataan jodoh tu sentiasa je berada di hadapanku, samaada aku tengok post orang dekat fb, or bila borak dgn kawan or family pasti ada terselit pasal jodoh kawin n seangkatan dengannya.  Bagi aku soalan yang orang tak bosan nak tanya adalah pasal Jodoh, sama ada jodoh yang tak datang, baru datang or hampir berakhir.  Begitulah jugak dengan kisah aku, soalan yang sentiasa ditanya lagi lagi bila dh berumur 27 tahun, setiap gadis aku rasa bermulanya umor 25 tahun kene siap sedia mental dan fizikal dengan soalan2 dari semua orang sekliling kita berkenaan dengan jodoh.

Soalan yg biasa kita dengan dari semua orang ialah "Bila nak kawin"?.  Wahai penanya soalan kalau lah saya tahu bila jodoh saya, siapa jodoh saya senang la jugak nak menjawab soalan kalian tu, kalau saya mampu nk jawab soalan kalian tu dah lama dah saya jawab, senang tak da siapa yang akan sakit hati dengan jawapan sakrastik saya kadang2, contoh ayat sakrastik saya "Tanyalah ALLAH kenapa tanya saya", tau kenapa saya jawab mcm ni sebab jodoh ni rahsia ALLAH thats why setiap soalan berkenaan jodoh ni tak da sapa yang mampu jawab sbb hanya ALLAH yang tahu, kita ni just boleh berusaha untuk mencari, berkenalan, berusaha untuk mempertahankan tp yang lain semua atas kehendah ALLAH S.W.T.

So to all my friends, family and strangers out there don't asked this kind of question, sometimes we already try our best to meet someone, to know someone but still that not our destiny so we only can wait the right person come to us.  And maybe that question hurt your friends or that person heart.
And in my opinion its very important for you who single try to enjoy your single life, don't think to much about JODOH, as long as u try your best knowing someone so it okay for me because it show that you already try to find your soulmate.

0 comments:

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers