Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

HUKUM MANDI TANPA PAKAIN : SHOWER CLOTHING BY NIA NOUR

Mandi telanjang jika di khalayak ramai hukumnya haram.  Adapun di tempat tersembunyi atau tertutup adalah diharuskan.  Walaupun harus namun yang terbaik ialah mandi dengan menutup aurat dengan kain basahan atau sebagainya.

Ini kerana terdapat hadis dari Mu’awiyah bin Haidah r.a. yang menceritakan; Aku telah bertanya Rasulullah s.a.w.; “Ya Rasulullah! Bila masanya wajib kami tutup dan bila masanya harus kami buka?”.

Jawab baginda, "Jagalan aurat kamu kecuali kepada suami kamu atau kepada hamba yang kamu miliki".  

Aku bertanya lagi, "Bagaimana jika sekiranya seseorang dari kami sedang bersendirian?".

Nabi menjawab. "ALLAH lebih layak untuk kamu rasa malu dari manusia".  (Riawayat Imam Abu Daust, at-Tirmizi, an-Nasai dan Ibnu Majah. 

Oleh itu rakan-rakan sekalian, para ibu bapa dan wanita diluar sana mari kita cuba satu product dari Nia Nour, mereka cuba untuk educate kita semua, para ibu bapa n semua wanita untuk mengenakan kain basahan ketika mandi, kain kemban moden kata founder dia, and saya sudah mencuba sgt mudah untuk kering, mudah utuk dibawa kemana saja, mudah dipakai, x leceh ketika nk bersihkan diri n selesa.  Yang kt bawah ni antara product mereka.  Disarankan mencuba.






Ini salah satu product untuk ibu bapa educate anak2 mereka, dengan keadaan yg x selamat sekarang, camera dimana2, mata2 keranjang lelaki ish takutkan so mari ajar anak2 supaya jadi kebiasaan mereka mengenakan kain basahan ketika mandi, dlm masa yg sama dpt elakan dr bahaya, n kalau tgk kt page dia org ni tgh buat promotion utuk bulan SEPTEMBER 2016, RM20 x include postage, but still murah, dr pakain kain batik yg berat, susah nk kering and makan space.


 

Ini product untuk org dewasa, nk tau size ape ada, warna ape anda leh like page dia org kt Nia Nour HQ di facebook.  Harga yang tetera la, nk tau promotion ke ape ke mmg kene rajin tgk kt ig and page fb company dia org.  Mari sama2 kita protect diri..mari tanam rasa malu kt ALLAH.

0 comments:

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers