Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

Blog ku yang serabut

kepada kawan2 ku yang ada blog mesti korang pening masuk blog aku kan...aku yg tuan punya blog pon pening jugak dengan blog ni haaa...adoittt asal aku x reti2 lg nk arrange block ni, keadaan dan susun atur blog ni sangat lah memeningkan kepala hehehe..mcm ne mau buat ni?

Fada aku upah ko lh, kasi blog aku cantik and comel eheh x pn Fify ke, Cik Lish ke leh x???hummm pening sangat aku tgk blog ni, gambar aku je penuh kat tepi yg lain x tau lh pe jd ntah...

Fada, Cik Lish and Fify ko nak tak tolong aku buatkan blog ni heheeh...aku upah lh korang something, x pn bia ALLAH je yg upah hehe..bole tak???(^_^)

Ramadhan Datang Lagi!!!

tutti frutti dessert for berak fast...:)))
Ramadhan tahun ni sangat bermakna bagi saya, sbb saya kerja, first time in my life sy buat part time time cuti sem...hehehehe...x pernah deh kerja,, ingatkan ramadhan nk spend time ngan mama ku yg ku sayangi dan sanjungi...humm tp x dpt, kerja sampai 20 august ni hehe...

Ramadhan tahun ni sy banyak habiskan bersama my beloved cousin MURNI SURANTI...berbuka dasyat macam2 makan hehehe...tp sy x makan lh bnyk sbb dlm program diet lg..(^_^)

Ramadhan tahun ni sy berjaya g tarawih...humm tahun lepas x pg sbb kaki sakit nk solat, tp tahun ni ALHAMDULILLAH ALLAH bg sy kekuatan untuk bersolat tarawih, nk solat duduk malu plak hehehe..muda2 lg dh pakai kerusi nk solat, so gagahkan jugak lh diri ni solat guna kaki ya ALLAH bg ni, walaupn dh x sempurna sbb dh ada besi kat peha tp ALHAMDULILLAH sy mampu solat mengunakan kaki ni...maybe sbb dh ringan sikit ko salah satu sbb sy leh solat cara biasa..(^_^)

Ramadhan tahun ni pn saya takut kalau ni ramadhan terakhir sy bersama keluarga tercinta lagi2 ibu saya, humm ibu sy nk masuk 56 tahun dh, umat NABI MUHAMMAD jangka hayat smpai 63 jek rasanya, ya ALLAH takutnya saya, semoga sy sempat memberikan ibu kesenangan dgn menggunakan duit saya, semoga sy dpt membawa beliau melancong sekitar dunia, I LOVE YOU MOM..wawawa nangis rasanya kalau memikirkan hal nii...semoga ALLAH memanjangkan umur ibu saya...

Floria Event Putrajaya...

Floria Event

FLORIA EVENT PUTRAJAYA.....event yang sangat menarik, bunga2 semua and decoration dia semua sangat cantik, event ni agak mengagumkan saya sbb kat event ni kite leh lehat effort org untuk menjadikan sesebuah event tu sesuatu yg sangat fantastik yg boleh menarik pelancong asing dan pelancong dalam negara datang ke event tersebut,,, event ni sangat sesuai dilakukan di putrajaya, sesuai dgn keadaan tmpt tersebut, and stage di tepi kolam di putrajaya sangat lh menarik....

What can i see from this event is i can see the way that the organizer control the crowd, dia pnye penyusunan tempat untuk memastikan xda kesesakan, and setiap company yg buat landskap dpt tmpt yg cukup...and mcm2 lg, hummm thumbs up dkt organizer event tersebut....

One day i will make sure i can organize one event like this......u can do anything u one if u have effort and u have a very strong heart...:) 

berat badan....

time gemuk
saya kurus sikit

Pasal berat badan saya ni...satu usaha yg saya rasa saya bangga dengan diri sendiri heheeh...hummm bagi org gemuk mcm saya ni bile org ckp dia xskrg dh kurus dh..wahhh satu kebangaaan yg mampu membuatkan saya kembang hidung heheeh, muka pn dh x kembang mcm dulu, perut pn dh x kedepan mcm dulu..everything come back to normal heeh..but masih perlu dikurangkan,,,,

Banyak dugaan gak nk kuruskan badan ni, lg2 cuti ni bile kat rumah dengan mama, masak kemain lg sedap, tp xleh makan nasi, so rasa je lah lauk dengan roti wholemeal..walaupn x bpe nikmat tapi ok lah tu...

Orang plak tanya kenapa ko nak diet ni, putus cinta ke???ko ok x ni???OMG...humm bile gemuk suh diet, bile dh diet tnye plak macam tu,, sng je jawapan saya x kan lh berdiet sbb orang, saya diet sbb diri sendiri, nk beli baju banyk2, nk pakai baju cantik2, nk jalan secara normal,..heheeh...

Kepada orang yang berbadan besar yang nk kuruskan badan, ape yg perlu dibuat adalah sabar, kuatkan hati, jangan tergoda sangat dgn makanan2 ni semua, just set kat mind kite "xpe aku dh makan dh dulu" heheh..mesti ok nye...gud luck kat sesape yg nk kuruskan badan tu ye...chayok!!!!!!

K Pop

CN.BLUE..
KOREAN POP....

skrg ni cuti 4 bulan..setiap kali masa lapang mesti layan cite korea or ape2 aje reality tv mengenai K-pop....artis2 dia org mmg sangat2 berbakat, x kisah lah kumpulan lelaki ke perempuan..hehe sebabkan sy perempuan sure lah saya suka artis or group lelaki kan..antara group yg paling saya minat C.N.BLUE, SHINee, 2pm...wah hebat2 dia orang ni, kalau yg single mesti lh kim hyun joong...
SHINee
Rancangan2 dia orang pun sangat lah menarik, sweet, funny, ehhh mcm2 lah ada, contonya mcm rancangan WE GOT MARRIED, GAG CONCERT, SHINee hello baby, ehh HAPPY TOGETHER ehh bnyak lagi yg menarik, tak tertaip rasanay hehe.....performance yg dia org buat pn menarik, artis2 dia org pn ok, nampak humble jek heeheh...dh ske semua ok kan..hummm
2pm

so skrg ni semangat berkobar2 nak sambung master kat KOREA..hhehhehehe...ske ati je kan..ntah ada ke x course aku kat sana ..heheh...ape2 pn artis KOREA terbaik lh....
my hero kim hyun joon (actor/singer)

yuhuuu

Asalamualaikum.....

saya sekarang ini...(kurus x or ke x kurus)
wahhh dah lama x tgk blog sy and update,,,so hari ni sy mengupdate status terbaru sy, hummm sy sudah single heeheh tp dh ada dh bf baru, nanti sy upload ek gmbar bf2 terbaru saya hehehe.....diet masih diteruskan, tp skrg dh turun secara pelahan, semua ni lemak tepu ni hehehe....

cuti2 ni x da lh buat pape pn, just melepak jek eheheh..nk keje tp x keje2 lg, aritu busy tlg cousin kawin, pastu balik rumah rehat jap, merayap tgk wayang cite yg sme smpai dua kali, pastu balik puncak alam plak sbb ada meeting dgn group sy KAYANGAN PRODUCTION and pastu balik seremban plak, ada scout aktiviti plak....humm pastu sy x tau lg pe yg bakal sy lakukan heheeh...

nanti sy free sy update segalanya secare detail, ceh mcm hot sngt aku ni kan heheeheh...semua nk update kah23x.. daaaa daaa u all...tgk gmbar terbaru sy...

Im Back

RAMBUT PANJANG SAYA SUDAH TIADA....RAMBUT PENDEK???NANTI SY UPLOAD K..HEHEEH...
Lama gila tak update kat sini......Cite terbaru saya humm saya baru pas bergaduh dgn bf and classmate tp semua dh baik balik ehheehe...gadoh je keje kan..tp kata org gadoh2 tu lh yg boleh mengeratkan lagi kasih sayang...heheehe....

Minggu last sblm study week ni mmg lh tersangat busy...sakai aku rasa, keje bnyk gile n test pn melambak2 samapi x tau nk baca yang mana dulu...pape pn wish me luck k...selagi bergelar seorang pelajar ini lah yg kite kene tempuh....

Pastu pasal pogram diet plak..sekarang berjalan dengan lancar..saya semakin kurus heehh..semua org dpt rasa, haaa for your info saya dh potong rambut Kak Limah saya...sekarang menjadi lebih kemas dan saya nampak lebih kurus ehehe....

To all my friend yg nk final exam ni selamat menjawab semoga anda mampu mejawabnya heheeheh....n selamat bercuti selama 4 bulan selepas itu...sy nk keje..sy nk keje, sy perlukan duit heheeh..:)

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers