Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

With My Crazy Friends (Kampung Boy The Musical and Celebrate Lily Bufday)

My Crazy Friend (Tiqa Tuntong, Me, Lily, Eka Anakpakman and Elly the hottest gurl)
huhuhu pengalaman baru saya bersama mereka yg sngat gile, ni first time sy tgk teater dengan dia org, this is my third theater actually, First P.Ramlee, Natrah and Kampung Boy the Musical, tp ni first time lh tgk ngan dia org, hehehe,,, gile kemain lg, kite org lg kelakar dr org yg tgh berlakon teater tu sbnrnyer heheh....

Teater ni sangat menarik lg2 my husband Hans Isaac yg jd director hahahah (perasan abis ni) hahaha...pelakon pn hebat, kelakar pn kelakar, sedih pn sedih jgk....humm dasyat ah teater ni, best gile..pastu   dok syok2 tgk ada rehat 20 min, rupanya ada VVIP yg dtg same mcm P.Ramlee the Musical dulu, tp time Natrah x da lh plak rehat2...hummm pastu kite org dh cuak dh, coz nk celebrate lily pnye bufday n dh reserve  ckp dtg kul 11.30 tp disebabkn rehat tu jadi teater abis lambat, tepakse call balik ckp yg dtg lewat nasib baik time tu c lily ni g cr makan hehehee....so berjaya lh jgk mengsetkn balik....

Pas abis teater kite org terus g makan kat Le Chateu De Puah...humm sdp gk makanan dia tu ehehhe....tempat pn cantik,, nk tgk tmpt dia nanti sy upload gambar ek ehehe....ape2 pn dia org mmg best,,and teater pn best, makan pn best gk heeheeh semua lh best......to LILY happy bufday dear MAY ALLAH BLESS YOU AND GIVE ANYTHING THAT U WANT IN YOU LIFE....love u..:)...love all of you..:)
bersama my crazy friend ahahaha....celebrate lily bufday..:)

0 comments:

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers