Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

my friend yg plg diingati di KUANTAN + MY 2 BEST FRIENDS IN THIS WORLD....:) i LOVE them so much...but sometimes i want to punch them ehe..:)



First : Noor Zaehan Hani Binti Zokiply

ape yang menarik tentang beliau adalah, she my true friends and best friends in this world, saya kawan dengan beliau sejak kecil lagi sampai lah dah tua bangka ni, hehehe...dia tau bile saya sedih, saya sakit, sangup call dari indonesia..if i keluar status i sakit or ape2 je lh...she's everything for me, kawan yang sangat memahami, selalu memberi nasihat, and macam2 lagi lah huhuhu....ape2 pn saya sangat syg kat dia ni...


Second : Muzzafirah Binti Mustapah

pasal makcik sorang ni hehe dia kawan yang baik jgk, actually kami bertiga kawan baik, saya, zaehan and this girl muzza :)...sbb berpengakap semua bersama, tp sejak2 blaja ni lah yg agak x bpe nk rapat heeh,,,tp still ada friendship tu..love her so much, bnyk pengalaman and kenangan kami bersama....baik, pendengar yg bgus, and also agak leaser sikit hahaha....tp mcm mana pn dia i love her..:)


Third : Aida Hashim

anak dara sorang ni sangat lh gile hehe...time kat kuantan mmg gile abis walaupn kejap je dia kat kuantan sbb pastu pindah poli bnyk gile pengalaman dgn dia, ada cite sedih, ada cite best, ada cite yang kelakar, ada mcm2 cerita....gile abis minah ni, tp seorang kawan yg sngt prihatin, yg baik, yg gile, fun abis dgn dia,,,dia mewarnai hidup saya time kat kuantan first sem dulu, tp hubungan kami x putus smpai disitu, masih lg hang out sesame tp sblm dia kawin lh, dia dh kawin ni x smpt lg nk jumpe coz masing2 bz...:) love aida...


Fourth : Nurul Amirah bt Babu

nuiii...kami excident sesame hehehe.....dia seorang kawan yg baik, sangup amik saya kat mana jek, bnyk tolong ketika susah, pendengar yang baik, mcm2 lh dia ni, semua yg positive, yg negative hummm xbpe nk ada lh kot, kalau ada tggu entry sy yg baru heheeh....x kedekut sangat, mcm2 lh yg baik dia ni, yg x baik x bpe nk ingat plak, terlupa or mmg xda...hahaha....tp dia ni selalu di pijak lh jgk sbb baik sngt, tp sy x penah pijak dia..jentik sikit jek penah eheheh...sorie nui..love u :)


Five : Arikah Kamaruddin

ni roommate saya time kat kuantan dulu, selalu je ilang ikut kak mah balik rumah dia...hahaha...baik gk lh huhu, mulut ckp lepas, samalh dgn mulut gue ni heheh..time bufday sy dia dtg hospital bawak kek, sweet gile time tu,,baik tol ingat bufday aku....syg kat ARIKAH..heheeh...duit  pn kami kdg2 tong2 sesame, duit mu duit ku jua..hahhaha....love arikah...:)


Six : Fada Ahmad

makcik yg kononye joyah....heheh tp joyah ngan org yg dia kenal je lh..cube x kenal???haaa pnye lh senyp, yg dia tau sengih, kwn yang paling baik dn suci ehhe...tgk wayang pn x pnh..tgk dgn husbund katanye,,,respect lh budak taik lalat yang cantik jelita ni hehehe....kalau lah ada abg, dia lh yg aku cadangkan supaya jd kakak ipar, baik pn baik, sng nk buli hehehe....antara kwan yg comel lh jgk lagi2 bab suara...syg gk kat dia, hehe love fada :)


Seven : Umiyatol Syahiroh

minah ni skrg dh betambah alim hehhehe...kenangan ngan dia pn bnyk gk..yg sweet ada yg bad pn ada, hehehehe...kadang2 geram gk ngan perangai dia..kadang2 seronok gile ngan dia..tu lh namanyer kawan kn..ada suka and duka..dia ni agak pandai berjimat, bertimbang rasa lh jgk hhehe...whatever it is she is a sweet friends...:) love umi...


Eight : Suparman bin Sudirman..

haa  yg ni sy kenal dr first sem kat kuantan...hahah...first skali dia gelakkn sy bile sy sebut nama pangilan saya, time dia plak kenalkan diri and dia ckp mcm ni "NAMA SAYA SUPARMAN BIN SUDIRMAN" haa pe lg aku plak yg gelak sampai nangis2 heheeh...dia kwn yg baik, mulut lg dasyat dari mulut saya, tp jujur gile kn org mcm ni, x simpan sngt, ske membantu, agak manja sikit orgnye smpai kadang2 rasa nk jentik2 jek dia..but he is a good friend..hope sngt friendship ni x putus takat ni jek...love u man :) as a friend..:)


Nine: Shahrizal

Waaaa rindunye kat shah...seorang jejaka yg manis berasal dari kedah heeheh...lama tol x jumpe dia, saya sangat rindu kat dia....dia kwan yg bnyk tolong saya kiteka sy susah baru pas excident dulu....dia pn rajin tlg saya if sy tgh kesusahan, mintak anta ke, mintak amik ke mintak ape2 je lh yg dia mampu tlg,...dia ngan man ni mcm belangkas sbb tu kami rapat semua...huhuhu...rindu gile kat shah...:) love u shah..:)


Ten : Emir

haa ni mamat wangi, kalau naik moto ngan dia humm mang ai semerbak harum dia ni pakai minyak wangi setengah botol agaknye, muka nk maco jek hehehe...bawak moto sikit pnye laju hehe...rindu kat emir, lama tol x jumpe dia ni sayang bangat sih sama dia...mamat macho hehee...tp xpe one day kite tetap akn berjumpe heheh..kawin jgn lupa ajak ye emir..rindu sih sama kamu..love you dear :)


Eleven : Abuzar

c boy ni pn kwn yg baik..muka mcm poyo lh sikit kan tp ok jek mamat ni, huhu...selalu gk tolong saya time kat kuantan dulu, merangkap driver haha..x lh memain jek, actually dia lh yg  tlg anta g class time sy bertongkat dulu, pg2 kacau pn dia ok gk, sangup bagun tu g anta aku heheh...kwn sy yg baik....love boy :) as a friend jek ek, jgn  ingat aku ske c boy ni plak...simpang mailakat 44 :)


twelve : Pamela

haa ni perempuan gile, hehe,, x lh dia lh kwn yg plg hot hahaha..ye ke???ye lh kot...bakal artis ni,..suara humm meletup gile, saya rindu gile zaman2 kat jengka dengan dia and time satu bilik aritu...semua kami berkongsi bersama, dia x kedekut dgn saya, sy pn sama x kedekut ngan dia...hehe...wish her gud luck and happy always, rindu pillow talk, hahaha...nanti pam ada masa kite bergonjeng bersama k...love u pam :)







thirteen : Elyana

ini perempuan gemok...hahaah dia ske pg aku gemok aku pn sama, yg pasti kami dua2 mmg gemok...huhuhu kami 4g kat umah dulu aku, dia, arikah and nui...dia ni mulut leh tahan gk ah kn...sesame lh tahap mulut kami ni heheeh....dia ni baik, ske tlg org walaupn kadang2 merungut gk lg2 time aku excident dulu heheh...tp xpe dia ni penyeri gk lh...mulut bising same mcm aku, xda dia pnye celoteh sunyi gak lh kn..huhuhu....gile2 abis dia ni, bnyk topic yg kami ske bincangkn bersama, dia jimat gk orgnye , cantik gk lh walaupn gemok sedikit, tp tetap ayu heheh..love her so much...muah :)



fourteen : Nyta nor Azwati

haa ni makcik sngt gile hehe (rindu nyta)...dgn bahasa kuantan yg agak pekat, hehe sekali ckp hummm bole buat org ketawa, blurr je memanjang, heheeh,,,,sensetive gak dia ni, kwn yg baik, rajin teman org lg2 bab nk makan kat cafe bawah time kat jengka, rindu gile kat dia ni, huhuhu...:) bile lh bole jumpe lg c nyta yg jauh kemain lg skrg ni..miss her so much nk tgk telatah dia, huhuhu....:) love u nyta muah...


fifteen : Fiza

makcik yg muka je nampak kerek tp sbnrnye baik bdk ni..hehe...blurr gk, tp pandai huhu diam2 ubi berisi, dia cool je, cantik pn cantik, kurus, tinggi and putih, skrg dia dh duk seremban, hope one day leh jumpe dia, heheeh...rindu nye kat fiza, nyta and pam,,, seronok tol satu bilik ngan dia org time kt jengka dulu heheeh...fiza kuat tido hahaaha...love u fiza...:) 



sixteen : Acap

hahahahha acap ni muka maco tp sbnrnye pemalu orgnye, dia pnye darah gemuruh tinggi gile, smpai leh mengigil n berpeluh-peluh kalau berucap kat depan heheeh...kesian tol kat dia ni..:) dia baik gile, huhu hormat sy mcm sy ni akk dia..pg aku kak radi (x leh bla tol)hhahah...dia ni cool gile, bawak moto pn relax jek, heheh...acap yg bagus heheeh...tp lama x dgr kabar dia ni...lost contact terus...ape2 pn miss u so much lah acap..




Seventeen : Siti Zubaidah


ida jgn marah ek...now im telling what im feel about you, first of all cantik lh minah ni hehee, humm bnyk gk kenangan ngan dia, tgk bapok kat lorong2 di kuantan, kite org g hayat hotel untuk sponsor event, and mcm2 lg, heheh...terhibur gk dgr dia ckp kdg2 sbb dia pelat sikit, tp tu yg buat dia betambah comel...hehee..i miss her also, xtau bile leh lepak sesame lg, dia pn dh berpunya susah kot nk kuar heheeh...sorie ida, what ever it is, u still in my memories until i die..sorie again dear..love u :)




eighteen : safiah nordin


sorie dear, ape2 pn i miss u so much dear, bile lh nk lepak sesame lg budak kecik heeheh...ni kwn aku yg dr kenal smpai skrg x bersar2 bile nk bsr x tau lh, aku gk yg bsr heehe...comel and baik untung sape dpt dia ni..bnyk bg support kat sy time sy excident dulu, love u fify, miss u bangat heeh, dtg ah punck...:) love u so much...take care,,,p/s kalau dh tinggi sikit bagi tau aku bg hadiah heehehe..:) jgn marah yunk gurau2 jek..

TO ALL MY FRIEND, JGN SENTAP IF X DA DESCRIPTION PASAL KORANG COZ SY X LARAT DH NAK TAIP HEHEEH....TP MERAKA NI LH PENGHIBUR SAYA, RAKAN YG SENTIASA ADA DI SISI SAYA...MISS THEM SO MUCH..:)

8 comments:

Cik Fada said...

love u more dear..Oo nak buli aku ye..aku dah pndai lawan balik la..hahaha..

siti radiana said...

tu lh lupa nk tulis...fada dulu and skrg dh berubah..i dont like this changes hhahaah..xlh memain je..bgus2 berani bersuara kerana kebenaran hehehe...

* f i f y said...

aiyooo... tacing mak nok...
thanx a lot dear...
u always in my heart..
glad to meet u..
i wish kte jumpe t..
plan la reunion yang...
huhu..
pasni kte smbung coment kt belog plk ea..
jemput2 singgah to my belog oso..
:)

siti radiana said...

heheh..ok2..jap g i jd follower u plak ek..thank sudi jg follower i heheh...itu mmg ape yg saya rasa kat setiap kwn sy, semua berbeza..miss u dear..lama gile x jumpe..last jumpe konvo ari tu kn...rindu sih sama kamu..heheh..

Cik Fada said...

berubah sbb tak nak kene buli dgn kau lagi..hahahaha...semua org berubah dear..sme ade kepada baik atau kepada lebih teruk..aku slh seorangye la..sorry klu perbuhan aku mnykitkan smua org..cewahh ayat...tp itulah hakikat..mnusia pasti berubah...

siti radiana said...

HAAHAHAH..X MNYAKITKN LH HUHUHU....:)

Anonymous said...

luv u too dear...gila?aku memang gila.skarang pon gila lagi..cuma ikot pada tempat nyer la..dah kawen kan, terbantut cket gila aku..hehehehe..
pepon, gudluck untuk life ko......senyum selalu :)

siti radiana said...

haha sama laaa, senyum selalu jgk

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers