Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

KAHWIN....DENGAN SIAPA????


Kahwin?????rasa macam jauh je lg nk mengapai benda ni, saya x cantik, leh ke kawin???hahhaha pe punya soalan lah,.... org buruk macam mana pn, gemuk macam mana pn, hitam macam mana pun, cacat macam mana pun kalau ALLAH dh tetapkan bahawa kite kat dunia ni ada jodoh mesti ada jugak, kalau x da jodoh humm kite tunggu dekat syurga nanti....

Targer kahwin saya umo 25 dan ke atas, x lama lagi tu kan???humm tp adakah saya sudah cukup duit????siapakah yang bakal menjadi suami saya???and bakal duduk sebelah saya di atas pelamin nanti, and sape yg akan shake tangan tok kadi and sebut nama saya dalam akad nikah tu????Hahahahaha....dalam hati sekarang ada MAHZAN sebagai calon, saya sayang sangat kat dia, tp x tau lh kan KAHWIN x dengan dia,,,ne tau kalau dh kerja jumpe orang lain, hehehe,,,sama ada saya yg meningalkn beliau, atau beliau yang meningalkan saya,,,heheh..tp xpe kalau x da jodoh humm mesti ada yang terbaik menanti...tp harap2 dia je lh, malas dh nk cari heeheh..

Tapi sebelum kahwin saya akan memastikan saya dh puas enjoy, tolong family and kumpul harta,,,pas kawin saya akan taat kepada suami, no huhaaa huhaa yang melampau2, x lawan dh ckp MAHZAN saya tu hehehe...and focus untuk beridah dgn lebik tawaduk kepada ALLAH S.W.T. bersama-sama suami tercinta..(cewah x kawin lg dh suami tercinta tu).....ape2 pn saya nk kawin and mengadakan majlis yang tak dapat dilupakn hehehe...

p/s: kepada kawan yg dh kahwin and dah ada anak2 semoga bahagia ke anak cucu and cicit, semoga anda semua bahagia....jgn lupa dtg kalau saya kahwin nanti, tp x tau lh bile kan eheheh..:)

1 comments:

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers