Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

Teharu bace post aida kat blog dia...:) MISS TOL KAT DIA...:)

=
GAMBAR X BAPE NK CLEAR...GAMBA KITE BERSAMA KAT LAPTOP PATAH SAYA...SORIE DEAR...:)
=
Ya ALLAH sy sangat lah teharu bile membaca blog aida...menangis saya membacanye...TQ kerana berkata begitu, x sangka plak yg selama ni sy ada memberi semangat kat awak....tp pada ketika dugaan yg menimpa awak itu saya sangat simpati atas ape yg belaku pada awak, tp saya penah rasa ape yg awak rasa, saya tau seksa nye bagaimana,,,saya and syikin sangat sedih bile mengenangkn cite itu..i sure lh ekin sure sentap jgk...banyak pengalaman saya dgn awak pada ketika itu...

Bagaimana awak makan menggunakan picagari, semua makanan dibelender, bagaimana saya memandikan awak ketika keluar dari hospital, ikot kan hati saya time tu saya dh nangis2 dh, tp x sangup nak nangis depan awak, malam awak dekat hospital saya x leh tido langsung, lg2 dengar org2/staff2 kat situ buat fitnah pasal awak time duduk ngan ekin kat post pak guard, sakitnye hati tuhan saje yg tau....tp tgk awak dh berjaya skrg, im happy for that dear...

Apa-apa pn yang belaku saya sentiasa mengingati kenangan saya bersama anda...now you are married but i hope our friendship never end...love u so much dear...saya sentiasa mengingati anda and congrat anda dh berjaya dalam idop...LOVE YOU..:)

4 comments:

Cik Fada said...

tak nak buat entry untk aku stu ke yang???hahahha...ha ni dah komen..jgn sentap2 ek dgn aku..;p

siti radiana said...

hehehe...tggu ek..sentiasa update, nanti ada lh entry pasal ko ehhehe..:)

Anonymous said...

tx myluvly honey...terharu. suka..!
tp sesekali balik kuantan, bila lalu shahputra memang sentap la.benci pon ade...dah la umah dekat dgn tempat xcdent.spoil mood betol!

siti radiana said...

hihihih yeke aida, xpe tu semua pengalaman, jdkan ia pengalaman yg indah, jgn jdkan ia pengalaman yg negative....ingt sbb accident bnyk lg pekara yg baik berlaku....miss u my dear friends

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers