Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

sakit...

wawawa...hari ni cite pasal sakit, benda yg merisaukn sy sejak dulu lg...adakah sy ada breast cancer...hari ni saki dtg kembali, actually bkn hari ni,, dh dekat sebulan dh benda ni jd...sakit jek kat breast ni, nk g check malu plak kat doctor nk tunjuk breast heheehe pastu takut x dpt terima kenyataan, kalau x dapape alhamdulillah lh, kalau ada pape mcm ne????..adoit mcm ne ni...??????humm ada dugaan seterusnye ker, hummm ape yg perlu sy buat?????kalau lh betul mampukh sy terima kenyataan ini....

So sbb benda ni mengangu ketenteraman sy sejak dua ke tiga hari ni sy bad mood dgn semua org Sorie kepada sesiapa yg terasa..wawawa hummm dosa bnyk lg ni semoga sy sempat bertaubat.,,waaaaaaaaa:( x tau nk wat pe???angkat tangan pn sakit, gerak pn sakit, tp tahan je lh...pe masalah nye..sy xtau...adakah sbb sy exercise humm atau sbb2 lain....what should i do???hope everything will be ok, and hope mood kembali seperti biasa.....SORIE FOR EVERYTHING....
adakah sy akn menutup mata

6 comments:

Cik Fada said...

please check dear..bahaya la..at least ape2 bleh detect awal2...jgn tangguh2..Benda pasal kshatan ni kne cepat..don't take for granted okey....

siti radiana said...

heheeh....ye syg i dh g dh...malu gile hhehe..bukak and doctor pegang check heeheh..dia kte aku baru pas period x leh nk check, nanti kene wat rawatan susulan..tp dia kate bkn breast cancer rasayne...so nanti2 g lh mengadap doc tu balik...hehehe...

Anonymous said...

rileks beb..
aku ni ha, ade ketol besar ibu jari kat belah kanan. besar n xterasa sakit. dah ade dlm breast aku sejak hujungtahun 2009. aku buat tak tahu saje :)
.........ikotkan raya tahun lepas buang tapi xg pon...padahal bilik bedah dah tempah. aku g beraya kat kg laki aku..kelas x?alhamdulillah, aku idup lagi...hurm!

siti radiana said...

aida:sayang ku aida, bahaya tu yunk...better ko g cpt buat pembedahan, benda tu bahaya, ustazah aku smpai meninggal tau...takut aku dgr, mmg lh idop yunk benda tu pelahan2 tau dear..u should do something...tlg g hospital dgn kadar yg segera, sngt bahaya dear....pape text aku, takut aku dgr...

Anonymous said...

hehe, ko xkan xkenal aku..aku dah g hospital..memula hospital kt kedah..xray semua diorg kata xbahaya..lepas tu sebulan b4 nikah aku g hospital kt JB ni ha...pastu diorg amik darah, sel tisu semua..tapi kt cni bkn main ramai...dari pagi tggu tghari baru dpt. aku plak mana ade ms..kebetulan kad aku hilang..pastu bz nk kawen lagi..terus aku pon malas nk layan..hehehe..tunggu lah bila aku ada hidayah nk g semula.lagi pon doktor nyer mulut sedikit longkang..tambah sakit kalau aku g :)

siti radiana said...

oit bole plak macam tu kan...humm jgn nk ngada lh aida, busy konon...spend masa sikit untuk kesihatan diri x kn x leh, alah mintak lah mcm ke ape ke..huhhuhu...kalau mulut doctor mcm longkang..ko tazkirah sikit, bg mulut dia bau perfuem channel pas ni..so pe lg kn ko ceramah lh dia..doc x sedar diri tu, ko sound je, confirm dia snyp...hehehe...

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers