Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

Adoi Sakitnye Hati...!!!!!


Sakit tol hati ni hari ni....perangai x berubah2, ko sibuk lh cakap orang ni mcm bagus tp ko pn sbnrnye macam bagus jgk, poyo gile, kalau ckp muka x leh bla, bile aku buat muka mcm tu tau plak ko bengang kan, tp bile ko buat muka sial ko tu x plak fikir org bengang ke x, ni lh manusia yg sentiasa fikir yang dia tu mcm bagus sngt, pe nk jd tau ah, nk ckp pandai x lh plak, bodoh je aku rasa, benda senang pn x leh fikir, aku lg pandai daripada dia aku rasa, hummm mmg sakit tol hati ni hari ni....

Kesabaran tu ada had jgk, aku bile buat muka ko tau plak bengang, siap kuar status kat facebook lg, tp bile time ko ada plak aku tulis kat fb, x da kot, aku just tulis kat blog je hari ni, sbb dh x tahan sangat dh perangai ko, ko susah dulu aku tolong kot, mcm2 aku tolong x da plak aku bising pape, tp asal lah perangai ko dari aku kenal smpai lh ke hari ni sentiasa fikir diri tu bagus sngt, YA ALLAH knp hati ni sakit sangat hari ni.....

Tapi sabar je lh kn,,,nasib baik pasni aku dh x payah dah nk mengadap muka dia....hummm marah kemain lg aku ni kan...heeheheh...maun x marah, sakit hati kot....xpe2 SABAR RADIANA, x lama lg x pyh dh ngadap muka babi dia tu..hahaha..bodoh pnye org,,,bodoh bangat, arghhhh tension2....

0 comments:

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers