Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

MAsaLAh....


haaa hari ni bgun pagi dh kene sound ngan sorang ahli facebook pasal semalam saya comment kawan sy pnye status yg berkata-kata pasal penyokong kelantan, saya just bagi pandangan saya, n hari ni kelab penyokong kelantan and semua yg berasal dari kelantan add saya hahah...and pagi2 dh bace masage suruh saya insaf, haha..bkn sy kutuk pn, i just give my opinion,..huhuhu i just ckp segelintir mereka IQ rendah tu yg keje nk gadoh jek, x leh satle masalah dgn cara baik, and terbukti apabila tetibe ada org yg hantar msg kat inbox saya hheheeh..dia lh contoh orang yg IQ rendah, mana org kelantan yg just baca tp take it positive anda lah org kelantan yg IQ tinggi eheheh...common lh masing-masing ada hak untuk berkata-kata sy bkn tuju ke mana-mana org tp org yg ber IQ rendah ni yg emo sngt huhuhu...sepatutnye org kelantan ni ikot contoh pemimpin meraka Dato Nik Aziz, seorang tokoh agama and pemimpin yg bgus dan sangat saya kagumi, kenape lh segelintir rakyat beliau tidak menjadikn beliau contoh, penyelesaian masalh secara baik bkn ikot perasaan..huhuhu...tp ape-ape pn kalau ada org kelantan yg bace and tersentap sy mintak maaf banyk-banyk,, bukan niat saya untuk mengutuk anda semua, cuma segelintir sahaja....sorie ok..heehhe...kite same-same rakyat malaysia..1 MALAYSIA... hehehe...jgn gado-gado ek...terima pandangan org secara terbuka...

0 comments:

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers