Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

Gile Diet Sekarang....

hahahhaha....sejak mahzan and family saya ckp saya gemuk punye lh bersemangat nk kurus...huhu hari ni 29hb January 2011 saya telah berjaya menurunkn berat badan saya, dh 10kg...lg 30kg lg nk kuruskn badan and capai tahap berat badan yg ideal...menjadi seorang wanita ni sangat lh mecabar, bnyk yang wanita kena korbankn untuk kelihatan cantik, saya penah dengar satu talk show yang cakap wanita ni sangup sakit untuk kelihatan menarik..and kenape lelaki x nk menghargai wanita, rasanya wanita tu dah cukup cantik perfect gile tp dia sibuk cari orang lain, pasang dua tiga orang...humm x berbaloi pergorbanan wanita tersebut...

cara saya berdiet tanpa sebarang ubat-ubatan...semua atas usaha sendiri...caranya setiap pagi amik cereal and low fat susu, tengahari sup sayur and petang amik cereal balik,..x pn ubah-ubah lh..tp jangan ambil nasi,,skrg dh 2 bulan lebih saya x makan nasi, bnyk perubahan, huhuhu...sngt berpuas hati,..dan jgn lupa exercise...30 min everyday or buat something yang mengeluarkn peluh...haa baru lh sihat...heheeh...nk tgk gambar terbaru yang kurus .... see this picture...

6 comments:

Unknown said...

wah...dasyt2...

siti radiana said...

hahaah pe yg dasyat sngt tu...

Unknown said...

ley kurus..heheheh...bgus ah..ushe tngge kejyan....

siti radiana said...

hahahaahahahah...TQ ye commment and sudi tgk blog i yg bodoh2 ni...hehehe.

Anonymous said...

eeeeeeeeeee! kalau aku..xtau ler ape nk ckp.

siti radiana said...

KNP NYE AIDA...PE YG X TAUNYE..KO LEH AH..DH CNTIK...AKU JE YG BURUK....HEHEEHEH

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers