Welcome...

Kisah & Cerita Saya, Pengalaman sayam, Ilmu yg sedikit yg saya ada....Untuk Dikongsi Bersama...Pada yg Sudi Membaca (^__^)

Rindu Best Friends


ME, MUZZA AND ZAEHAN

ni lh kawan baik saya yg sangat saya rindui...yg kat tepi tu kawan saya dari kecih hingga lh dewasa, suka duka kami selalu bersama-sama, sepanjang persahabatan kami sekali je kami gadoh,..orang ada cakap kawan mcm mana baik pn pasti ada hasad dengki and mcm2 lh yg negative, tp dlm perhubungan kami xpenah pn ada dengki, dia lg pandai dari sy, kini belajar di indonesia amik medic, lg cantik pn dari saya tp x penah saya nk dengki dgn kelebihan yg beliau ada....yg tengah-tengah tu kwn sy, kami start kawan dari sekolah menengah form1, gado ngan dia hum xpenah rasanye, sentap sikit-sikit tu biasalh lh kn, perhubungan kami pn xda hasad dengki, even though dia sngt kaya tp dia x belagak..kalau belagak humm xnk dh kawan heheheeh....but i love them so much, zaehan and muzza, we are friend, best friend forever ok...love them so much....tp ada problem jgk kalau lh kahwin sape nk jd pengapit sape sbb kami bertiga kan..hehehe...hope pas kawin and berkeluarga hubungan kite masih mcm dulu....<3

0 comments:

Post a Comment

friend :)

friend :)
miss this memories

Total Pageviews

My Playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

quotes

Love I Feel

Click Here For Images &
Love I Feel Pictures - Pictures

About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
My name is Siti Radiana Bt Rahim....... My mom Puan Hasnah n my father Rahim.. My brother Muhammad Al-Zaman n my sister Siti Rahimah... Welcome to this blog, its all about me,,,maybe you can learn something here, just take a look and follow me hehehe..enjoy your read n thank you very much,,,

Followers